Rackemarie

Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Life goes on...

Av rackemarie - 28 december 2010 13:46

Julhelgen kom och gick och vi kunde vara hemma hela helgen, vilket kändes skönt. Inga åkturer alls i kylan. Inget besök hos svärmor på annandagen. Skönt med den förståelsen. Julafton var precis så bra sden kunde vara. Hela familjen samlad, god mat och alla verkade nöjda med sina julklappar. Johanna har dessutom blivit lovad en remake av sitt rum så det blev nu bokhylla (svartbrun sak från IKEA) i julklapp som jag monterade (maken fick under tiden montera ner den gamla och forsla ut den i garaget) och idag har vi varit och köpt väggfärg (silverpil). I morgon ska det målas av Anders. Jag bara klabbar så jag är inte betrodd. Möjligtvis kan jag få rolla lite mitt på en vägg!

 
 
Ingen bild

Maria G

29 december 2010 07:49

Så skönt att det blev en lugn jul för er. Kul för Johanna med "nytt" rum:-)
M

 
mia

mia

29 december 2010 18:01

Låter som en god jul. Tror att många önskar sig en lugn jul, med endast den närmsta familjen omkring sig. Spännande med rummet! Vill ju ha färgprov!
mia

http://www.jonshage.bloggplatsen

 
Ingen bild

Ulla

30 december 2010 17:43

Ibland kan det vara bra att inte vará duktig på saker, då slipper man;-)! Önskar dig och din familj ett riktigt Gott Nytt År och hoppas ni inte behöver frekventera sjukhuset så ofta!

Kram, Ulla

 
Marianne J

Marianne J

30 december 2010 23:16

Vad skönt att höra att ni fått några dagar hemma i lugn och ro nu under julen! Hoppas att även nyåret blir lika lugnt och skönt! Sonen har idag åkt över till sin pappa efter en härlig julhelg i lugn och ro så jag ska försöka passa på att kurera förkylningen under nyårshelgen så att jag orkar ta nya tag igen. Tack för din hälsning på min blogg! *Kram*

http://welshcob.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mia

31 december 2010 09:21

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!
rackemarie och hela din familj!
varmligen, mia

 
ylle

ylle

31 december 2010 13:33

Jag instämmer i kören och önskar er ett lugnt och fint nyårsfirande!!!!!!!!!!!!

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Maria

31 december 2010 15:04

Gott nytt år alla kram till alla

 
rackemarie

rackemarie

31 december 2010 15:07

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA SOM ORKAR TA ER HIT OCH LÄSA. KRAMAR I MASSOR!!!!

http://rackemarie.bloggagratis.se

 
Magda

Magda

1 januari 2011 19:38

Låter som en kön jul. Kan inte låta bli att le åt att du inte blir betrodd med målningen...samma sak här hemma!:-O

http://www.descarada-de-fenix.blogspot.com

 
Johanna

Johanna

3 januari 2011 19:44

Rummet blev så fint så! Tack mamma och pappa <3

http://stallgalleryd.se

 
Ingen bild

Maria G

4 januari 2011 07:51

Får man se liiiite bilder på det fina rummet:-)
Maria G

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rackemarie - 21 mars 2017 10:53


  Kanske att ni får höra mer av mig och min nya häst Barbie. Vem vet. ...

Av rackemarie - 27 maj 2015 12:24

Ett blandat pass som inleddes i ridhuset och avslutades på ett fält. Gissa vilket DiNozzo gillade bäst (och ryttaren också kanske?).  Det är en dotter som rider.              ...

Av rackemarie - 11 maj 2015 20:18


Idag blev det vila som planerat. Lite extra rykt och lite mys på kvällskvisten. ...

Av rackemarie - 10 maj 2015 20:52


      Lite sammanfattning av det senaste:   Träning i fredags.Fick lova att berömma mig själv lite mer för de framsteg vi gör. Nåväl, jag rider mer framåt, vågar till och med trycka på ordentligt i galoppen. Jag har hittat mina magmuskler ...

Av rackemarie - 8 maj 2015 11:04


     DiNozzo funderar på vad vi ska träna på idag. Kanske lite mer basic, tänker matte .             ...

Presentation

DiNozzo

   Född 2005, Westfalher.

e. De Kooning ee. Donnerhall

ue. Florestan I

Importerad till Sverige som fyraåring.

Utbildad LB/LA. Tävlad LB.

Moller af Idskov

 Född 2000, Dansk ridponny.

e. Mango AA, ee Mago xx

Mankhöjd ca 153 cm.

Utbildad och tävlad LA dressyr,

90 cm hoppning.

Hrachmaninov ox

 Född 1991, Arabiskt fullblod.

e. Garanti, ee Probat

ue Haracz

Utbildad och tävlad MVSC.

Placeringar upp till LA:1.

Numera pensionär och bor hos vänner.

Gold (52)

 1995-2012

e. Guinness ee. Dolomit

ue. Herkules

Utbildad MVSB.

Fick fyra fina föl.

Underbar vän  

 

 

Dancer

 

Född 2007. SWB

e. Don Primero ee. Donnerhall

ue. Guinness

Gångartsdiplom på treårstest.

Såld till Yvonne 2012.

Utbildad och tävlad upp till LA:4 med placering så här långt.

 

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Maries gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards