Rackemarie

Direktlänk till inlägg 11 september 2010

Tack, mina bloggvänner!!!

Av rackemarie - 11 september 2010 13:53

  Längtar....


Det värmer verkligen att ni bryr er trots att vi egentligen inte känner varandra. Så mycket värme  . Jag tar till mig och får tröst ska ni veta av att se att ni varit inne och kollat läget. Just nu är vi hemma men tyvärr är det långtifrån bra, men jag kan inte gå in på några detaljer som ni förstår. Integritet är  viktigt och man vet inte vem som läser...


Hoppas verkligen att vi slipper inläggning bara, men nytt sjukhusbesök är planerat till tisdag.


Jag läser era bloggar på min mobil på sjukhuset, men det är svårt att kommentera. Oftast låser sig mobilen bara. Tyvärr.


Hästarna mår bra i varje fall och har blivit skodda och fått tänderna omsedda under vår sjukhusvistelse. Tänk att de klarar sig utan mig! Tack Jejja  !


Må så gott tills vi hörs igen. Och vet att jag följer er!  

 
 
Ingen bild

Maria G

11 september 2010 15:06

Vad skönt att höra från er, även om jag förstår att allt inte är riktigt som det ska.
Ja det är lustigt att man kan få såna "känslor" för andra bloggare som man får(iaf jag)
Jag tror mig kunna känna igen en vän även genom en blogg, och jag tycker du och din familj verkar vara just såna människor jag skulle gilla att umgås med om jag fick chansen!!
Många varma kramar till er//Maria G

 
Ingen bild

rackemarie

11 september 2010 16:45

Så tror jag också. Att man kan läsa in en person i orden. Och vem vet. Ngn gång kanske vi tom ses... Om inte annat så finns det nog lite gemensamma tävlingar vi kan hamna på om något eller några år:)KRAM!!!

 
Marit

Marit

11 september 2010 23:05

Hoppas allt blir bra med er snart! Kram

http://dressyrwelsh.zoomin.se

 
Marianne J

Marianne J

12 september 2010 20:59

Instämmer med Maria G. Jag har också saknat er och undrar hur ni har det, satt för någon timme sedan och konstaterade att du inte varit inne och skrivit på din blogg sedan i onsdags så jag började bli lite orolig för hur ni har det. Hoppas att allt ordnar upp sig snart! Och det klart att vi ska bry oss om varandra! Jag tänker på er! *storkramen*

http://welshcob.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mia

12 september 2010 22:49

..håller med Maria, Marit och Marianne!
Hoppas att ni får komma hem, mellan varven.
Duktiga Jejja, som fixar.
mia

 
Ingen bild

mia

13 september 2010 21:38

hälsar till er!
mia

 
Ingen bild

Rackemarie

14 september 2010 18:20

Sjukhuset denna vecka också. Önskar jag hade en lap med mobilt bredband. Höres vänner:)!

 
Ylle

Ylle

14 september 2010 20:07

Visst är det litet konstigt att det kan kännas så bra att få "bloggvänner", men genom orden lär man ju känna varandras tankar... hoppas att det ordnar sig för er och att ni snart slipper dystra sjukhusvistelser... och får mer tid för hästar o annat kramar!!!

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mia

15 september 2010 09:20

så tråkigt...
Idag ser himlen ut så här;
Lite grå, blandat med stålblått, vid horsionten lite guld, av närmande solljus, som dock tvekar att göra entreé. Närmst det analkande ljuset, tornar vita formationer av moln upp sig, nedanför dem strängar av mörkt grå regn, som väter marken.
Vinden doftar svagt av höst.
mia

 
Ingen bild

Rackemarie

15 september 2010 12:30

Johanna något bättre men än är det långt kvar hälsar vi under samma himmel i väntan på kommande undersökningar:) kram

 
Ingen bild

mia

16 september 2010 19:09

.imorgon ska boken som du rekomenderade, hämtas! Så spänd på att läsa den!
Hoppas, ni får komma hem till helgen o iallafall spendera den i lugn. Kanske tom en stunds mental återhämtning.
mia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rackemarie - 21 mars 2017 10:53


  Kanske att ni får höra mer av mig och min nya häst Barbie. Vem vet. ...

Av rackemarie - 27 maj 2015 12:24

Ett blandat pass som inleddes i ridhuset och avslutades på ett fält. Gissa vilket DiNozzo gillade bäst (och ryttaren också kanske?).  Det är en dotter som rider.              ...

Av rackemarie - 11 maj 2015 20:18


Idag blev det vila som planerat. Lite extra rykt och lite mys på kvällskvisten. ...

Av rackemarie - 10 maj 2015 20:52


      Lite sammanfattning av det senaste:   Träning i fredags.Fick lova att berömma mig själv lite mer för de framsteg vi gör. Nåväl, jag rider mer framåt, vågar till och med trycka på ordentligt i galoppen. Jag har hittat mina magmuskler ...

Av rackemarie - 8 maj 2015 11:04


     DiNozzo funderar på vad vi ska träna på idag. Kanske lite mer basic, tänker matte .             ...

Presentation

DiNozzo

   Född 2005, Westfalher.

e. De Kooning ee. Donnerhall

ue. Florestan I

Importerad till Sverige som fyraåring.

Utbildad LB/LA. Tävlad LB.

Moller af Idskov

 Född 2000, Dansk ridponny.

e. Mango AA, ee Mago xx

Mankhöjd ca 153 cm.

Utbildad och tävlad LA dressyr,

90 cm hoppning.

Hrachmaninov ox

 Född 1991, Arabiskt fullblod.

e. Garanti, ee Probat

ue Haracz

Utbildad och tävlad MVSC.

Placeringar upp till LA:1.

Numera pensionär och bor hos vänner.

Gold (52)

 1995-2012

e. Guinness ee. Dolomit

ue. Herkules

Utbildad MVSB.

Fick fyra fina föl.

Underbar vän  

 

 

Dancer

 

Född 2007. SWB

e. Don Primero ee. Donnerhall

ue. Guinness

Gångartsdiplom på treårstest.

Såld till Yvonne 2012.

Utbildad och tävlad upp till LA:4 med placering så här långt.

 

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Maries gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards